Ahoj, jmenuju se Lukas a mam nasledujici problemek. Chtel bych zpristupnit
androidi aplikaci na Google Play storu pomoci Google Private Channel? Mate s
tim nekdo zkusenosti? Hledal jsem na netu, kde je ze strany googlu spousta
informaci, ale jsem z toho trosku zmateny.

Jestli to dobre chapu, je potreba mit administratorsky ucet na Google Apps,
kterym povolim ten Private Channel, dale ucet ktery mi dovoli publikovat
android aplikaci a pak ucet, ktery mi dovoli stahnout moji aplikaci. Nechapu,
jak je to s placenim. Abych mohl nahravat aplikace do Google Play Storu
potrebuju pristup k Google Developer Console ( poplatek 25 dolaru ). Ted ale
nevim, jak s tema ostatnima uctama. Na tom Google Apps se plati nejak 4 dolary
za ucet a mesic nebo 40 dolaru za ucet a rok.

Ma otazka tedy zni abych mohl dovolit stahnout moji aplikaci pouze urcitym
lidem potrebuji:

Google Developer Console ucet ( jednorazove platim 25$ )
Google Apps admin ucet ( 4$ / mesic )
Google Apps "download" ucet ( 4$ / mesic )

Budu teda platit 8$ mesicne? Neda se to nejak zmensit nebo to delam spatne?

Predem dik za Vase komenty.

Lukas

Odpovedet emailem