Další možnost může být umístit aplikaci na firemní intranet a povolit v
Androidu instalaci aplikací z cizích zdrojů. Ale to se některým firmám nemusí z
principu líbit.

Pak je možno napsat jednoduchý app Market. Ale to vyžaduje nainstalovat vlastní
aplikaci ala Google Play do telefonu, která bude stahovat a instalovat updaty v
telefonu.

Petr

Odpovedet emailem