To by samozrejme slo, ale aby tu aplikaco mohl pouzivat tak by musel
mit ten android telefon porad prihlasenej do uctu pr...@franta.com, co
asi nebude chtit, bude chtit to mit prihlasene do nejakeho sveho uctu.
Ael z podstaty androidu, kdyz se prihlasi do sveho uctu, tak ztrati
aplikace ktere ziskal pod jinym uctem (tim docasnym pristupem na
pr...@franta.com)

--
Stanislav Ošmera
Tel: +420 722 683 456