Ahoj,

ted trochu varim z vody, ale nevim jestli ti to k necemu bude,
respektive jestli jsi si vedom jednoho omezeni. Myslim ze kdyz jsem se
na to dival tak platilo ze ty jako developer ma googgle aps ucet a
vytvoris uzivatele pod svym aps (domenou), tem pak muzes distribuovat
aplikace. Zjednodusene, mam google aps domenu www.franta.com, mam pod
ni uzivatele pr...@franta.com , dr...@franta.com  tem muzu
distribuovat aplikace, ale kdyz je nekdo mimo jako treba
p...@centrum.cz, nebo p...@gmail.com, tak ten se k tomu proste
nedostane.
Alespon ja jsem to tak pochopil pred nejakou dobou kdyz jsem se na to
koukal(takze se to jiz mohlo zmenit)

--
Stanislav Ošmera
Tel: +420 722 683 456