Ahoj,

domnívám se, že je možné mít připojeno několik Google účtů v telefonu a
využívat aplikace ze všech účtů současně (i ty zakoupené). Osobně mám na svém
telefonu připojeno cca 6 google účtů. Z toho 3 z Google Apps pro vlastní WWW
doménu, kterou provozuju přes Google Sites.

Na 2 různých Google účtech mám zakoupeny aplikace a mám přístup ke všem těmto
aplikacím současně.

Admin Google Apps může přidávat další uživatele podle libosti. Takže může
komukoli sdělit jméno/heslo ať je z jakékoli externí firmy.

petr

Odpovedet emailem