Misschien is dit onderwerp al eens te pas gekomen, maar ik weet niet hoe ik het
eenvoudig kan oplossen.

Ik had alle geboorte-, huwelijks- en overlijdensuittreksels in de Mediamap
gestoken.

De namen: yyyy familienaam voornaam.jpg voor geboorte en overlijden,
yyyy familienaam echtgenoot-familienaam echtgenote.jpg voor huwelijken

Kinderen in het jaar van geboorte overleden krijgen een o toegevoegd

Mensen met dezelfde naam voornaam en nog eens in hetzelfde jaar geboren of
gestorven krijgen een cijfer toegevoegd (komt zelden voor)

Huwelijksbijlagen krijgen een cijfer toegevoegd.

Toch wordt die mediamap stilaan onoverzichtelijk. Daarom wilde ik mijn mediamap
onderverdelen in submappen

Echtgenoot-echtgenote (houder van de stamboom) met daaronder
- de mediabestanden van beiden en van hun kinderen
- submap Vader-Moeder echtgenoot
en
- submap Vader-Moeder echtgenote

Die submappen zijn dan nog eens onderverdeeld in grootvader-grootmoeder langs
(schoon)vaders en moeders zijde.

Ik heb dat al voor 1 grootouder opgezet. Gevolg: 200 links weg.

Legacy geeft nu wel de mogelijkheid om de link aan te passen via “Zoek zelf het
bestand”. Dat lukt, maar dat is een heel pak werk.

Met de functie “Start de Media-herkoppelaar” kan ik enkel aangeven dat hij de
ganse C-schijf moet aflopen, waar enkel Media in Legacy voldoende zou zijn. Die
functie loop dan ook nog vast.

Toen ben ik onder Legacy gaan zoeken of er ergens links worden opgeslagen. Die
zou ik dan met replace in Notpath vervangen hebben. Maar ik vind die links
nergens.

Kan iemand me helpen?