Van: "Piet Burgsteyn" <p.burgst...@borgstein.net>
Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Verzonden: Dinsdag 13 maart 2018 09:19:35
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

Beste Harry,

Wellicht een poging tot proberen waard. Kopieer database en zet alle te
koppelen bestanden in een map media, op een USB-stick (externe HD, het liefst
leeg). Let op maak een kopie en verplaats niets. Ga dan naar de
media-herkoppelaar en ga naar “te doorzoeken schijven” en vink alleen de
USB-stick aan, en laat de herkoppelaar eens lopen. Wellicht loopt legacy nu
niet vast door te veel bestanden.

Mochten het toch te veel bestanden zijn dan kunt u een aantal malen een (nieuw)
deel van de bestanden kopiëren en herkoppelen, net zo lang tot alles weer
gekoppeld is.

Nadeel voor u is wel dat u vanaf de USB-stick zult moeten blijven werken. Maak
daarbij na elk gebruik een backup.

M.v.g. Piet Burgsteyn.