Begin met het maken van een backup van de data en de media.
Maak dan in de map "Media" de gewenste submappen aan.
Ga nu naar het "Aanpassen" menu punt 6.2 en klik daar op "Toon de lijst met
mediamappen"
Klik op het dan opkomende venster op "Nieuw" en voeg de aangemaakte mappen
toe.
Wanneer je de bestanden in die mappen onderbrengt zal Legacy ze niet direct
kunnen vinden
en zul  je dus een opdracht "Mediaherkoppelaar" moeten uitvoeren.
Als het fout gaat kun je de oude bestanden terugzetten.