Beste,

Ik heb 1 map afbeeldingen: Legacy afbeeldingen; 2 submappen te weten drukwerk
en foto’s.

Foto’s noem ik naar wat er op staat: bruidspaar Jansen-Pieterse, schoolfoto met
de naam school en jaar (kan ook klassefoto zijn) etc etc

Drukwerk: geboortekaartje Jan Janse; verlovingskaartje Jansen-Pieterse;
trouwkaart Jansen-Pieterse; rouwkaart Piet Jansen; bidprentje Piet Jansen. Zij
er meerdere personen met dezelfde naam: rouwkaart Piet Janse 2.

Ooit heb ik het uitgeprobeerd met submappen (voor bijv. bidprentjes,
trouwkaarten, rouwkaart en dankkaarten) maar dat werd een ramp.

Zo heb ik inmiddels ruim 14.000 afbeeldingen gekoppeld en dat werkt goed,
alleen wel ieder keer opnieuw koppelen, maar dat gaat goed, maar dat is een
Legacyprobleem heb ik inmiddels begrepen.

Marjolijne