Okan Bey Merhaba,

Bu bahsettiginiz ozellikler daha cok ERP sistemlerinde yer alan ozellikler
degilmi ? CRM dedigimizde benimde aklima daha basit bir altyapi geliyor.
"Customer Relationship Manager" zaten adindan da belli musteri iliskileri
ile ilgili birsey. ERP ise Enterprise Resource Planning tam olarak
dediklerinizi kapsiyor, optimizasyonu vs.

Burada bir anlam karmasasi mi var ogrenmek isterim lakin ben hic de CRM
lerden dediginiz gibi bir performans beklemedim.
Orçun Başlak