On Thursday 25 December 2008 10:08:10 Akin Temel wrote: > Selam Arkadaşlar .. > > Daha önceden proxy server konusunda sizden fikirlerinizi almıştım ve > herkesin ortak olarak söylediğ squid yazılımı idi.Bu server için bir > donanım hazırladım ; > > 1 Ankarat : Giga-Byte Am2+ 790x > 2 CPU : Phenom Quad Core X4 9550 > 3 Ram : 2 gb x 4 ddr2 > 4 Harddsik : 160 x 2 Seagate sata2 > > Bu sisteme donanım olarak eksik varmı sizce ve de harddisk raid olarak mı > yapılandırsam Bir de squid için hangi dağıtımı seçsem > > > Saygılarımla > > > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
Bu thread çalma işi nereden çıktı anlayamadım. Yukarıda squid ile alakalı bir thread daha bu şekilde harcanmış. Gönderilen iletiye yanıt niteliği taşımayan iletilerinizi YENİ bir ileti olarak gönderirseniz memnun oluru(m/z). Yukarıda Hylafax sorusu sorulmuş yanı olarak squid gelmiş. Bunlara dikkat edelim lütfen. iyi çalışmalar... _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
