Timuçin Kızılay @ 26-12-2008 14:47:
> Yaa, naaaptınız, 8GB ram çok. 512MB, hadi abartın 1GB yeter fazla fazla.
> ben smoothwall kullanıyorum, pentium 3 makinada 512MB ram ile gayet 
> güzel çalışıyor. 128 ya da 256MB RAM ile rahat rahat kullananları da 
> duydum, hatta bir arkadaşım 64MB RAM ile kullanıyordu, siz 8GB deyince 
> şaşırdım. 8GB RAM ile veritabanı sunucusu kuracağım deseniz neyse de 
> firewall ve proxy işleri için on binlerce kullanıcı olmayacaksa 8GB çok 
> fazla.

kaç kullanıcı için konuşuyoruz bu pentium 3'ü? benchmark yapmakta fayda var,
çünkü 'iş görmekle' 'iş yapmak' arasında bariz farklar var. ayrıca ram
fiyatlarının dibe vurduğu bir dönemde büyük disk veya fazla ram göz çıkarmaz
diye tahmin ediyorum.

-- 
Omer Barlas
[email protected]

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap