Valla 120 kişi tarafından kullanılacak aynı zaman rapor da tutucak işte kim
nereye girmiş nerde gezmiş gib ..Daha önce proxy server kullanmıştım o
yüzden deneyimlerimden ramı bu sefer o yüzden fazla tuttum..

On 12/26/08 2:47 PM, "Timuçin Kızılay" <[email protected]> wrote:

> Yaa, naaaptınız, 8GB ram çok. 512MB, hadi abartın 1GB yeter fazla fazla.
> ben smoothwall kullanıyorum, pentium 3 makinada 512MB ram ile gayet
> güzel çalışıyor. 128 ya da 256MB RAM ile rahat rahat kullananları da
> duydum, hatta bir arkadaşım 64MB RAM ile kullanıyordu, siz 8GB deyince
> şaşırdım. 8GB RAM ile veritabanı sunucusu kuracağım deseniz neyse de
> firewall ve proxy işleri için on binlerce kullanıcı olmayacaksa 8GB çok
> fazla.
> 
> 
> Akin Temel wrote:
>> Selam Timuçin Bey ,
>> 
>> Mesajınız için teşekür ederim..Bu konuda çok fazla bilgim yok kuracağım
>> sistem 64 bit olması gerekiyor çünkü 8 gb lik ram olacak destekler mi .
>> 
>> 
>> 
>> On 12/26/08 1:36 PM, "Timuçin Kızılay" <[email protected]> wrote:
>> 
>>> Kullanım ve yönetim kolaylığı açısından ipcop ya da smoothwall üzerine
>>> bu iki dağıtım için hazırlanmış advanceproxy ve urlfilter eklentilerini
>>> kurmak daha uygun olabilir. Hem herşeyi elle kurmak zorunda kalmazsınız
>>> hem de oldukça kullanışlı bir yönetim arayüzü var.
>>> 
>>> 
>>> Akin Temel wrote:
>>>> Selam Arkadaşlar..
>>>> Squid server için Ubuntu 8.10 server 64bit editionu kullanmaya karar
>>>> verdim. Bu konuda önereceiğiniz başka bir sistem varmı.
>>>> 
>>>> Saygılarımla
>>>> 
>>>> On 12/26/08 8:23 AM, "Akın Temel" <[email protected]> wrote:
>>>> 
>>>>     Selam ,
>>>> 
>>>>     Evet abartmaya gerek yok doğru söylüuyorsunuz ama biliyorsununz
>>>>     proxy sunucluar için en önemli parça ramdır  120 kişi bu sunucuyu
>>>>     kullanarak çıkacak tabi harddiskler ( ssd olanlar ) ucuzlasa onlarda
>>>>     da aldınmı süper olur .
>>>> 
>>>> 
>>>>     On 12/25/08 9:14 PM, "yabadabadu yabadabadu" <[email protected]> wrote:
>>>> 
>>>>         selam arkadaşlar
>>>>          
>>>>         fierwall+content fileter+squid+samba+sarg
>>>>          
>>>>         Ben centos 4.6 kullanıyorum
>>>>           1 Ankarat    : P3 OEM O/B  PGA 378
>>>>           2 CPU        :  celeron 800
>>>>           3 256 sd-ram
>>>>           4 Harddsik 20gb  Seagate İDE
>>>>           5 2x adet pci ethernet
>>>>         gayet güzel sıkıtı yok
>>>>          
>>>>         çok uçmaya gerek yok bence .
>>>> 
>>>> 
>>>>          
>>>> 
>>>>         
>>>> ------------------------------------------------------------------------
>>>>         _______________________________________________
>>>>         Linux-sunucu E-Posta Listesi
>>>>         [email protected]
>>>> 
>>>>         Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu
>>>>         listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki
>>>>         bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi
>>>>         sonlandırabilirsiniz.
>>>>         http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
>>>> 
>>>> 
> 
> _______________________________________________
> Linux-sunucu E-Posta Listesi
> [email protected]
> 
> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen
> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1
> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
> 



_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap