+1 Bilgi güvenliği çok önemli, ayrıca, çok büyük oranda diğer bir değişle çoğu kobi'de 5-100 çalışanı olan, genelde sadece bir makine e-posta,veritabanı,yazıcı,dosya sunucusu ve en önemlisi gateway olarak kullanılıyor, hal böyle olunca duruma göre, 500watt tan belki %50 daha düşük enerji harcayan bir sistemde ufak bir hesaplama ile kurulabilir.
Büyük çapta hizmeti aksatacak grev, vb. olmadığı sürece :) dsl uptime oranının yeterli olacağını düşünüyorum. 28 Ocak 2010 09:52 tarihinde Eray Aslan <[email protected]> yazdı: > On 27.01.2010 23:08, [email protected] wrote: > > kıymetli bir arkadaşım bir seminer > > <http://enveraltin.com/sunumlar/%C3%B6zg%C3%BCrYazilim-ERP.pdf>inde > > -Benzer veya aynı işleri yapan yüzlerce şirket, binlerce yazılımcı- > > Muazzam bir verimsizlik- demiş > > Muhasebe icin de ayni sey soylenebilir. Ama herkes kendi tutuyor. > Bilgisayarda tutulan dosyalar ve bu dosyalarin email ile gidis gelisinin > kaybi sirkete yuksek maliyet getirdiginde, bunu kontrolunuz disindaki > ucuncu bir partiye yaptirmak mantikli bir karar olmuyor. > > -- > Eray > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
