Master-Master replikasyonunda her işlem anlık olarak diğer tarafa da yazılmakta. Uygulama, lokalde değil internette çalıştığı için yavaşlama olmaz mı?
29.01.2010 13:42, What you get is Not what you see yazmış: > 2010/1/29 Nuri Akman<[email protected]>: > >> Merhaba Atıf Bey, >> >> Benim, sadece Slave'deki MySQL'i güncel tutma ihtiyacım var. Çünkü, Web >> Server'da yer alan dosyalarımda güncelleme ihtiyacım neredeyse hiç olmuyor. >> >> Ve, cevabını hala bulamadığım soru ise şu: >> Master'a herhangi bir şekilde kısa veya uzun süre ulaşılamaması söz konusu >> olursa, Slave devreye girsin istiyorum. >> > Bu is Master-Master ile yapiliyor.Master-Slave ile degil. > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
