2010/1/29 Nuri Akman <[email protected]>: > Merhaba Atıf Bey, > > Benim, sadece Slave'deki MySQL'i güncel tutma ihtiyacım var. Çünkü, Web > Server'da yer alan dosyalarımda güncelleme ihtiyacım neredeyse hiç olmuyor. > > Ve, cevabını hala bulamadığım soru ise şu: > Master'a herhangi bir şekilde kısa veya uzun süre ulaşılamaması söz konusu > olursa, Slave devreye girsin istiyorum.
Bu is Master-Master ile yapiliyor.Master-Slave ile degil. _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
