> En azt mondtam, hogy a ket fizikai interface-t ket bridge-be rakjad :)

Bocsanat, jogos, nem olvastam el rendesen.

A VM-en bonding vegulis nem rossz otlet, kerdes a host rendszernek
lehet-e valami redundans vonalat adni, bar eppen ha annak ket IP cime
van a bridge-eken nem dol ossze a vilag.

> Miert nem tudsz bridget csinalni a switcheben? Mert az mar ugyis ezt
> teszi? Ezt nem ertem.

Erteni en sem ertem, ha valakinek van otlete hogy is kellene halasan
veszem a megoldast (akar magaba, vegulis mar (meg) nem Linux). Sem
nekem sem az altalam ismert Ciscos sracoknak nem sikerult kitalalni
hogy is kellene.