Merhaba; On Thursday 13 July 2006 16:39, Murat Þenel wrote: > Bende zoom x5 var, sorunsuz çalýþýyor.
Soru, usb modemlerle ilgiliydi, X5 ethernet bir modemdi yanlis hatirlamiyorsam.. > 13.07.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmýþ: > > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu. acaba alfa sürümde > > usb modemini kullanan varmý? > > teþekkürler -- Iyi Calismalar; Ekin Meroðlu ekin at fisek.com.tr -- FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693
