Merhaba;

On Thursday 13 July 2006 16:39, Murat Þenel wrote:
> Bende zoom x5 var, sorunsuz çalýþýyor.

Soru, usb modemlerle ilgiliydi, X5 ethernet bir modemdi yanlis 
hatirlamiyorsam..
  
> 13.07.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmýþ:
> > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu. acaba alfa sürümde
> > usb modemini kullanan varmý?
> > teþekkürler

-- 
Iyi Calismalar;
Ekin Meroðlu
ekin at fisek.com.tr       
--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Cevap