Zoom x5, hem usb'den  hem de ethernet'ten kullanılabiliyor. Her ikisinde de
sorun yaşamıyorum. Eğer, soru sadece usb modemler içinse, yanlış bilgi
vermiş olabilirim.
Kolay gelsin

13.07.2006 tarihinde Ekin Meroglu <ekin at fisek.com.tr> yazmış:
>
> Merhaba;
>
> On Thursday 13 July 2006 16:39, Murat Şenel wrote:
> > Bende zoom x5 var, sorunsuz çalışıyor.
>
> Soru, usb modemlerle ilgiliydi, X5 ethernet bir modemdi yanlis
> hatirlamiyorsam..
>
> > 13.07.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış:
> > > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu. acaba alfa 
> > > sürümde
> > > usb modemini kullanan varmı?
> > > teşekkürler
>
> --
> Iyi Calismalar;
> Ekin Meroğlu
> ekin at fisek.com.tr
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060713/650d4917/attachment.htm
 

Cevap