Zoom x5, hem usb'den hem de ethernet'ten kullanılabiliyor. Her ikisinde de sorun yaÅamıyorum. EÄer, soru sadece usb modemler içinse, yanlıŠbilgi vermiÅ olabilirim. Kolay gelsin
13.07.2006 tarihinde Ekin Meroglu <ekin at fisek.com.tr> yazmıÅ: > > Merhaba; > > On Thursday 13 July 2006 16:39, Murat Åenel wrote: > > Bende zoom x5 var, sorunsuz çalıÅıyor. > > Soru, usb modemlerle ilgiliydi, X5 ethernet bir modemdi yanlis > hatirlamiyorsam.. > > > 13.07.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmıÅ: > > > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu. acaba alfa > > > sürümde > > > usb modemini kullanan varmı? > > > teÅekkürler > > -- > Iyi Calismalar; > Ekin MeroÄlu > ekin at fisek.com.tr > -- > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr > Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693 > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060713/650d4917/attachment.htm
