Cuma 14 Temmuz 2006 09:34 tarihinde, Avni Erbey þunlarý yazmýþtý: 
>  Örneðin elimde USB V90 dialup bir modem var; bu modemin sorunsuz
> çalýþacaðýný söyleyebilir misiniz?

Burada konuþulan adsl modemlerin çalýþýp çalýþmayacaðý üzerine idi, baþlýk
eksik olmuþ.  Piyasadaki çoðu usb adsl modem'in sürücüsü 1.1 depomuzda
hazýr. Alpha sürümü ile bu paketler test edilmeyi bekliyor.

>  Modem Fax / modem - USB - external
>  Max Transfer Rate 56 Kbps
>  Protocols & Specifications ITU V.90 , Hayes AT command set

Sizin sorunuzun cevabý için ise modeminizin neler yapabildiðine deðil, kendisi 
hakkýnda bilgiye ihtiyacýmýz var. Modeminizi taktýktan 
sonra "/usr/sbin/lsusb" çýktýnýzý gönderebilirseniz liste'den bir cevap 
alabilirsiniz.

Bununla beraber http://www.qbik.ch/usb/devices/ adresinden de yardým 
alabilirsiniz.

- Faik

Cevap