Merhabalar, Perþembe 13 Temmuz 2006 16:34 tarihinde, cihan kaya þunlarý yazmýþtý: > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu.
1.1 ile beraber USB modem konusunda bir çok ilerleme saðlandý. (Merhaba Erdinç) > acaba alfa sürümde usb modemini kullanan varmý? Mesela hangi USB modemden söz ediyorsunuz? -- Arda Çetin <arda~pardusman.org> http://arda.pardusman.org/ Talk is cheap, show me the code! ~ Linus Torvalds
