13.07.2006 tarihinde Arda Çetin <arda at pardusman.org> yazmýþ:
> Merhabalar,
>
> Perþembe 13 Temmuz 2006 16:34 tarihinde, cihan kaya þunlarý yazmýþtý:
> > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu.
>
> 1.1 ile beraber USB modem konusunda bir çok ilerleme saðlandý. (Merhaba
> Erdinç)
>
> > acaba alfa sürümde usb modemini kullanan varmý?
>
> Mesela hangi USB modemden söz ediyorsunuz?
>
benim modem starcom usb modem. conexant chipset kllanýyor

Cevap