13.07.2006 tarihinde Arda Çetin <arda at pardusman.org> yazmýþ: > Merhabalar, > > Perþembe 13 Temmuz 2006 16:34 tarihinde, cihan kaya þunlarý yazmýþtý: > > pardus 1.1 de usb modem sorunu çözülecek deniyordu. > > 1.1 ile beraber USB modem konusunda bir çok ilerleme saðlandý. (Merhaba > Erdinç) > > > acaba alfa sürümde usb modemini kullanan varmý? > > Mesela hangi USB modemden söz ediyorsunuz? > benim modem starcom usb modem. conexant chipset kllanýyor
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem cihan kaya
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem Murat Şenel
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem Ekin Meroglu
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb mo... Murat Şenel
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem Arda Çetin
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem cihan kaya
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb mo... Serhat ÖZCANLAR
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve us... İsmail Dönmez
- [Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a ve usb modem Avni Erbey
