Cuma 14 Temmuz 2006 12:17 tarihinde, UGURFIRAT þunlarý yazmýþtý: > Ben gitgide rahatsýz olmaya basladým
> Bu hatalarý Kullanýcýlar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2 > çýktýðýnda da gördükleri hatalarý Kullanýcýlar listesine atmaya devam > edecekler mi ? > Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanýcýlarýnýn genel olarak sistem, > kullanlanýþlýlýk, kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar ve pratik ipuçlarý > gibi konularda haberleþmesi için kullanýlan e-posta listesidir. merhaba.. ben de 1.1a ile ilgili dediðiniz tanýma giren bir kaç mesaj atmýþtým.. üzgünüm.. ben de bir kullanýcýyým.. ama.. "kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar" ile "hata"yý ayýrabilecek yetenekte deðilim.. :) ters giden bir þeylerin; ne olduðunu anlamanýn en iyi yolunun.. bu listeye sormak olduðunu düþünmüþtüm.. baðýþlayýn.. ama hala böyle düþünüyorum :) listeye verdiðim-vereceðim rahatsýzlýktan dolayý özür dilerim.. hoþça kalýn.. ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?..
