Cuma 14 Temmuz 2006 12:17 tarihinde, UGURFIRAT þunlarý yazmýþtý: 
>       Ben gitgide rahatsýz olmaya basladým 


>       Bu hatalarý Kullanýcýlar listesine atan arkadaslar acaba 1.1 Alpha 2
> çýktýðýnda da gördükleri hatalarý Kullanýcýlar listesine atmaya devam
> edecekler mi ?

> Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanýcýlarýnýn genel olarak sistem,
> kullanlanýþlýlýk, kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar ve pratik ipuçlarý
> gibi konularda haberleþmesi için kullanýlan e-posta listesidir. 

merhaba..
ben de 1.1a ile ilgili dediðiniz tanýma giren bir kaç mesaj atmýþtým..
üzgünüm..
ben de bir kullanýcýyým.. 
ama.. "kullaným sýrasýnda yaþanan sorunlar" ile "hata"yý ayýrabilecek 
yetenekte deðilim.. :)
ters giden bir þeylerin; ne olduðunu anlamanýn en iyi yolunun.. bu listeye 
sormak olduðunu düþünmüþtüm..
baðýþlayýn.. ama hala böyle düþünüyorum :)
listeye verdiðim-vereceðim rahatsýzlýktan dolayý özür dilerim..
hoþça kalýn..

++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý 
süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?..

Cevap