Yerinde bir öneri ve iyi fikir, her zaman olduðu gibi... +1 Friday 14 July 2006 17:19 tarihinde, Ömer F. USTA þunlarý yazmýþtý: > Ufak bir öneri yapmak istiyorum bilmem ne kadar uygulanýr ama > mail baþlýklarýna yazdýðýnýz sorunun hangi sürümde olduðunu > belirtecek bir tag eklerseniz çok hoþ olur. > [1.0] veya [1.1A1] [1.1A2] ...[1.1RC] gibi > yani [1.1A2] Kopete blabla yapinca calismiyor gibi > ne dersiniz ? Fazla mý gereksiz olur ? > > On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote: > > Arkadaþlar > > Adýndan da anlaþýlacaðý gibi Pardus-kullanýcýlarý Pardus 1.1 Pardus 1.0 > > un devamý olduðuna göre bu gün alfa yarýn beta daha sonrada rc sürümü ile > > ilgili karþýlaþýlan sorunlar ile ilgili yardým ve öneri bekliyen > > arkadaþlarýmýzýn mailleri bu platformda olacak ileri derecede bilgisi > > olan arkadaþlar zaten yeteri kadar yardýmcý oluyorlar biz acemi > > kullanýcýlara.Bu Platformda mailler ile sorunlarýma çözüm kuramadýðým > > programlara öneri 1.0 daki tasma pisi hatalarýndan oluþan problemlere de > > bu kanaldan yanýt aldým.Bence süzme yeteneðini uygulayacaðýmýza > > okumadanda silebilirsiniz.Ýyi çalýþmalar ve iyi günler > > > > 14.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ: > > > > ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý > > > > süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?.. > > > > > > Gmail'de var. Oldukca yararli bi özellik. > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
-- Yahya Abdulkadir ERTURAN Intr'l Trade Specialist Encoding Charset: UTF-8 Pardus means freedom in Turkish!
