Yerinde bir öneri ve iyi fikir, her zaman olduðu gibi...  +1

Friday 14 July 2006 17:19 tarihinde, Ömer F. USTA þunlarý yazmýþtý: 
> Ufak bir öneri yapmak istiyorum bilmem ne kadar uygulanýr ama
> mail baþlýklarýna yazdýðýnýz sorunun hangi sürümde olduðunu
> belirtecek bir tag eklerseniz çok hoþ olur.
> [1.0] veya [1.1A1] [1.1A2] ...[1.1RC] gibi
> yani [1.1A2] Kopete blabla yapinca calismiyor gibi
> ne dersiniz ? Fazla mý gereksiz olur ?
>
> On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:
> > Arkadaþlar
> > Adýndan da anlaþýlacaðý gibi Pardus-kullanýcýlarý Pardus 1.1 Pardus 1.0
> > un devamý olduðuna göre bu gün alfa yarýn beta daha sonrada rc sürümü ile
> > ilgili karþýlaþýlan sorunlar ile ilgili yardým ve öneri bekliyen
> > arkadaþlarýmýzýn mailleri bu platformda olacak ileri derecede bilgisi
> > olan arkadaþlar zaten yeteri kadar yardýmcý oluyorlar biz acemi
> > kullanýcýlara.Bu Platformda mailler ile sorunlarýma çözüm kuramadýðým
> > programlara öneri 1.0 daki tasma pisi hatalarýndan oluþan problemlere de
> > bu kanaldan yanýt aldým.Bence süzme yeteneðini uygulayacaðýmýza
> > okumadanda silebilirsiniz.Ýyi çalýþmalar ve iyi günler
> >
> > 14.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ:
> > > > ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý
> > > > süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?..
> > >
> > > Gmail'de var. Oldukca yararli bi özellik.
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

-- 
Yahya Abdulkadir ERTURAN
Intr'l Trade Specialist

Encoding Charset: UTF-8

Pardus means freedom in Turkish!

Cevap