+1

Aynen katýlýyorum.. Ben baslýgý degiþtirdim mesala simdi :)...
boyle olursa daha okunaklý olacaktýr..

Ömer F. USTA wrote On 14-07-2006 17:19:
> Ufak bir öneri yapmak istiyorum bilmem ne kadar uygulanýr ama
> mail baþlýklarýna yazdýðýnýz sorunun hangi sürümde olduðunu
> belirtecek bir tag eklerseniz çok hoþ olur.
> [1.0] veya [1.1A1] [1.1A2] ...[1.1RC] gibi
> yani [1.1A2] Kopete blabla yapinca calismiyor gibi
> ne dersiniz ? Fazla mý gereksiz olur ?
>
> On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:
>   
>> Arkadaþlar
>> Adýndan da anlaþýlacaðý gibi Pardus-kullanýcýlarý Pardus 1.1 Pardus 1.0 un
>> devamý olduðuna göre bu gün alfa yarýn beta daha sonrada rc sürümü ile
>> ilgili karþýlaþýlan sorunlar ile ilgili yardým ve öneri bekliyen
>> arkadaþlarýmýzýn mailleri bu platformda olacak ileri derecede bilgisi olan
>> arkadaþlar zaten yeteri kadar yardýmcý oluyorlar biz acemi kullanýcýlara.Bu
>> Platformda mailler ile sorunlarýma çözüm kuramadýðým programlara öneri 1.0
>> daki tasma pisi hatalarýndan oluþan problemlere de bu kanaldan yanýt
>> aldým.Bence süzme yeteneðini uygulayacaðýmýza okumadanda silebilirsiniz.Ýyi
>> çalýþmalar ve iyi günler
>> 14.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ:
>>     
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>       
>>>> ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý
>>>> süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?..
>>>>         
>>>
>>> Gmail'de var. Oldukca yararli bi özellik.
>>>
>>>
>>>
>>>       
>> _______________________________________________
>> Pardus-kullanicilari mailing list
>> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Pardus-kullanicilari mailing list
>> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>>
>>
>>
>>     
>
>
>   

Cevap