+1 Aynen katýlýyorum.. Ben baslýgý degiþtirdim mesala simdi :)... boyle olursa daha okunaklý olacaktýr..
Ömer F. USTA wrote On 14-07-2006 17:19: > Ufak bir öneri yapmak istiyorum bilmem ne kadar uygulanýr ama > mail baþlýklarýna yazdýðýnýz sorunun hangi sürümde olduðunu > belirtecek bir tag eklerseniz çok hoþ olur. > [1.0] veya [1.1A1] [1.1A2] ...[1.1RC] gibi > yani [1.1A2] Kopete blabla yapinca calismiyor gibi > ne dersiniz ? Fazla mý gereksiz olur ? > > On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote: > >> Arkadaþlar >> Adýndan da anlaþýlacaðý gibi Pardus-kullanýcýlarý Pardus 1.1 Pardus 1.0 un >> devamý olduðuna göre bu gün alfa yarýn beta daha sonrada rc sürümü ile >> ilgili karþýlaþýlan sorunlar ile ilgili yardým ve öneri bekliyen >> arkadaþlarýmýzýn mailleri bu platformda olacak ileri derecede bilgisi olan >> arkadaþlar zaten yeteri kadar yardýmcý oluyorlar biz acemi kullanýcýlara.Bu >> Platformda mailler ile sorunlarýma çözüm kuramadýðým programlara öneri 1.0 >> daki tasma pisi hatalarýndan oluþan problemlere de bu kanaldan yanýt >> aldým.Bence süzme yeteneðini uygulayacaðýmýza okumadanda silebilirsiniz.Ýyi >> çalýþmalar ve iyi günler >> 14.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ: >> >>> >>> >>> >>> >>> >>>> ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý >>>> süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?.. >>>> >>> >>> Gmail'de var. Oldukca yararli bi özellik. >>> >>> >>> >>> >> _______________________________________________ >> Pardus-kullanicilari mailing list >> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr >> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari >> >> >> >> >> _______________________________________________ >> Pardus-kullanicilari mailing list >> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr >> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari >> >> >> >> > > >
