Ufak bir öneri yapmak istiyorum bilmem ne kadar uygulanýr ama
mail baþlýklarýna yazdýðýnýz sorunun hangi sürümde olduðunu
belirtecek bir tag eklerseniz çok hoþ olur.
[1.0] veya [1.1A1] [1.1A2] ...[1.1RC] gibi
yani [1.1A2] Kopete blabla yapinca calismiyor gibi
ne dersiniz ? Fazla mý gereksiz olur ?

On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:
> Arkadaþlar
> Adýndan da anlaþýlacaðý gibi Pardus-kullanýcýlarý Pardus 1.1 Pardus 1.0 un
> devamý olduðuna göre bu gün alfa yarýn beta daha sonrada rc sürümü ile
> ilgili karþýlaþýlan sorunlar ile ilgili yardým ve öneri bekliyen
> arkadaþlarýmýzýn mailleri bu platformda olacak ileri derecede bilgisi olan
> arkadaþlar zaten yeteri kadar yardýmcý oluyorlar biz acemi kullanýcýlara.Bu
> Platformda mailler ile sorunlarýma çözüm kuramadýðým programlara öneri 1.0
> daki tasma pisi hatalarýndan oluþan problemlere de bu kanaldan yanýt
> aldým.Bence süzme yeteneðini uygulayacaðýmýza okumadanda silebilirsiniz.Ýyi
> çalýþmalar ve iyi günler
> 14.07.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmýþ:
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > > ++acaba diyorum.. bu posta programlarýnýn; "1.1 baþlýklý" postalarý
> > > süzme-engelleme yeteneði var mýdýr ?..
> >
> >
> >
> > Gmail'de var. Oldukca yararli bi özellik.
> >
> >
> >
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap