11.10.2006 tarihinde soner <soneratar at gmail.com> yazmýþ:
>
> denedim ancak
> snr at snrtr ~ $ sudo pisi it gaim
> Password:
> Emniyet mandalý: taban sistem bileþeni system.base bulunamadý
> Program sonlandýrýldý.
> Paket gaim bulunamadý
> Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn.


pardus-1.1 deposuna baktým gaim mevcut deðil.
size depoda olduðuna emin olduðum ve muhtemelen sizde kurulu olmadýðýný
düþündüðüm paketleri denemenizi tavsiye debilirim.
mesela küçük bir oyun;

sudo pisi it chromium

veya bir davul yazýlýmý

sudo pisi it hydrogen

veya depoda olduðuna emin olduðum bir kaç paket daha: ardour, clamav,
clanbomber...

bilmediðim-anlamadýðým bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim..
> kolay gelsin..
>
> bilakis çok teþekkür ederim system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek
> için
> önemli bir adým atabileceðiz
> hoþçakalýn


ben de müsadenizle biraz maydanoz oldum...
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/0b7542d4/attachment-0001.html
 

Cevap