11.10.2006 tarihinde soner <soneratar at gmail.com> yazmýþ: > > denedim ancak > snr at snrtr ~ $ sudo pisi it gaim > Password: > Emniyet mandalý: taban sistem bileþeni system.base bulunamadý > Program sonlandýrýldý. > Paket gaim bulunamadý > Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz. > Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini kullanýn.
pardus-1.1 deposuna baktým gaim mevcut deðil. size depoda olduðuna emin olduðum ve muhtemelen sizde kurulu olmadýðýný düþündüðüm paketleri denemenizi tavsiye debilirim. mesela küçük bir oyun; sudo pisi it chromium veya bir davul yazýlýmý sudo pisi it hydrogen veya depoda olduðuna emin olduðum bir kaç paket daha: ardour, clamav, clanbomber... bilmediðim-anlamadýðým bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim.. > kolay gelsin.. > > bilakis çok teþekkür ederim system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek > için > önemli bir adým atabileceðiz > hoþçakalýn ben de müsadenizle biraz maydanoz oldum... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pipermail/pardus-kullanicilari/attachments/20061011/0b7542d4/attachment-0001.html
