11.10.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ:
>
> bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem
> deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten..
> özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn..
Ben de bana özel geliyor sanýyordum.
Biraz ara vermeliyim,bu kadarcýk ayrýntýnýn bile farkýnda deðilim :)
Anýmsattýðýnýz için teþekkürler.

Cevap