11.10.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmýþ: > > bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem > deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten.. > özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn.. Ben de bana özel geliyor sanýyordum. Biraz ara vermeliyim,bu kadarcýk ayrýntýnýn bile farkýnda deðilim :) Anýmsattýðýnýz için teþekkürler.
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek soner
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek mengucek
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek Hakan Demirbilek
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek Hasan Ozcelik
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek Selim Tavşan
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek Selim Tavşan
- [Pardus-kullanicilari] sayın Mengücek Hakan Demirbilek
