11 Eki 2006 Çar 22:59 tarihinde, soner þunlarý yazmýþtý: > system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için > önemli bir adým atabileceðiz
merhaba.. bu beni aþan bir sorun.. ben özellikle "/var/cache/pisi/packages" dizinindeki pisi paketlerini silmenin önemli olmadýðýný sistemi etkilemeyeceðini hatýrlatmak istemiþtim.. dilerim yardým eden olur.. ben sýkýþtýðým ve çözemediðim zaman.. önemli dosyalarýmýn yedeklerini alýp pardusu yeniden kuruyorum :) kolay gelsin.. bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten.. özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn..
