11 Eki 2006 Çar 22:59 tarihinde, soner þunlarý yazmýþtý: 
> system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için
> önemli bir adým atabileceðiz

merhaba..
bu beni aþan bir sorun.. 
ben özellikle "/var/cache/pisi/packages" dizinindeki pisi paketlerini silmenin 
önemli olmadýðýný sistemi etkilemeyeceðini hatýrlatmak istemiþtim..
dilerim yardým eden olur..
ben sýkýþtýðým ve çözemediðim zaman.. önemli dosyalarýmýn yedeklerini alýp 
pardusu yeniden kuruyorum :)
kolay gelsin..

bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem 
deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten..
özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn..

Cevap