Merhaba; sudo pisi it system.base komutunu dener misiniz?
mengucek wrote On 11-10-2006 23:14: > 11 Eki 2006 Çar 22:59 tarihinde, soner þunlarý yazmýþtý: > >> system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için >> önemli bir adým atabileceðiz >> > > merhaba.. > bu beni aþan bir sorun.. > ben özellikle "/var/cache/pisi/packages" dizinindeki pisi paketlerini > silmenin > önemli olmadýðýný sistemi etkilemeyeceðini hatýrlatmak istemiþtim.. > dilerim yardým eden olur.. > ben sýkýþtýðým ve çözemediðim zaman.. önemli dosyalarýmýn yedeklerini alýp > pardusu yeniden kuruyorum :) > kolay gelsin.. > > bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem > deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten.. > özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn.. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > >
