Merhaba;

sudo pisi it system.base komutunu dener misiniz?

mengucek wrote On 11-10-2006 23:14:
> 11 Eki 2006 Çar 22:59 tarihinde, soner þunlarý yazmýþtý: 
>   
>> system.base kurabilirsek sanýrým düzeltmek için
>> önemli bir adým atabileceðiz
>>     
>
> merhaba..
> bu beni aþan bir sorun.. 
> ben özellikle "/var/cache/pisi/packages" dizinindeki pisi paketlerini 
> silmenin 
> önemli olmadýðýný sistemi etkilemeyeceðini hatýrlatmak istemiþtim..
> dilerim yardým eden olur..
> ben sýkýþtýðým ve çözemediðim zaman.. önemli dosyalarýmýn yedeklerini alýp 
> pardusu yeniden kuruyorum :)
> kolay gelsin..
>
> bu arada: mesajlarýn konu baþlýklarýný deðiþtirerek yazmanýz doðru bir yöntem 
> deðil.. bu mesajlarýn hepsi gruba geliyor zaten..
> özel mesaj yazmak istediðinizde o kiþinin adresini kullanýn..
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>   

Cevap