Merhaba , PARDUS umuzda çift ekran desteÄini nasıl saÄlayabiliriz? . İki tane monitör kullanmak istediÄimizde tasma dan girip çevre birimleri görüntüyü tıkladıÄımızda menü inaktif gösteriyor. Aynı Åekil Kubuntu da görüntü ayarlarından yönetici olarak girdiÄimizde çift ekran kutucuÄunu iÅaretleyip aktif hale getirebiliyorum. Pardus ta kdesu tasma yazıp çevre birimleri-görüntü yü tıkladıÄımda tasma kendiliÄinden kapanıyor. Yardımlarınız için teÅekkürler.
-- TCDD 3.Bölge MüdürlüÄü TaÅınmaz Mallar MüdürlüÄü Harita Mühendisi (232) 464 31 31/4458-4388 -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/280712e4/attachment-0001.html
