Merhaba ,
PARDUS umuzda   çift ekran desteğini nasıl sağlayabiliriz? .  İki tane
monitör  kullanmak istediğimizde  tasma dan  girip   çevre birimleri
görüntüyü tıkladığımızda    menü  inaktif gösteriyor. Aynı şekil 
Kubuntu da
görüntü ayarlarından  yönetici olarak girdiğimizde  çift ekran 
kutucuğunu
işaretleyip aktif  hale getirebiliyorum. Pardus ta   kdesu tasma   yazıp
çevre birimleri-görüntü   yü  tıkladığımda  tasma kendiliğinden 
kapanıyor.
Yardımlarınız için teşekkürler.



-- 
TCDD 3.Bölge Müdürlüğü
Taşınmaz Mallar Müdürlüğü
Harita Mühendisi
(232) 464 31 31/4458-4388
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/280712e4/attachment-0001.html
 

Cevap