Selamlar,

02 Ara 2006 Cts 16:25 tarihinde, Onur Küçük þunlarý yazmýþtý: 
>  Bir hafta kadar önce bir i915 dizüstü bilgisayara harici monitor
> taktýk. Sadece fn tuþuyla harici görüntüyü çalýþtýrmamýz yetti.
> Marka/modele göre sorunlar olabilir (ekrana oturmama gibi) ama bu
> kullanýlan aygýta ve harici monitor/projektor vs. ye baðlý olduðu için
> duruma göre ince ayar yapýlýp aþýlabilir.

Daha önceki denemelerimde bunu baþaramayýp daha sonra denemek üzere 
býrakmýþtým, ve sanýrým tekrar denemeyi unutmuþum :-). Mesajý okuduktan sonra 
tekrar denedim, ayný þekilde dizüstü bilgisayara harici LCD monitör taktým, 
gayet güzel çalýþýyor. Ancak çözünürlükte biraz problem yaþadým. Harici 
monitörü 1024x768 çözünürlüðünde çalýþtýrabildim, bu da biliyorsunuz 17" LCD 
ekranlarda bulanýk bir görüntü demek. Monitörü 1280x1024 çözünürlükte 
çalýþtýramadým, ekran ayarlarýndaki listede 1280x1024 yoktu. Ben de 
915resolution komutunu biraz kurcalayayým dedim, ancak çýkan listedeki 
1280x1024 modunu seçmeme raðmen bir sonuç alamadým. Bu komut riskli olduðu 
için de daha sonra çok dokunmadým.

Acaba harici monitörü 1280x1024 çözünürlüðünde çalýþtýrabilmek mümkün müdür?

Yardýmcý olanlara þimdiden teþekkür ederim...

Cevap