Nvidia mx400- 64MB 01.12.2006 tarihinde İhsan Haluk AKIN <ihsan.akin at gmail.com> yazmıÅ: > > Sanırım o kısım daha sonra aktive edilecek (kodlanacak) > > Ekran kartın nedir? > > /etc/x11/xorg.conf ile oynayarak (örneklere bakarak) > çift ekran desteÄine bakabilirsin. > Ancak intel 915'ler bir kaç ay önce çalıÅmıyordu. > Åu anki durum nedir bilmiyorum. > > 01 Ara 2006 Cum 20:30 tarihinde teciman Åunları yazmıÅtı: > > Merhaba , > > PARDUS umuzda çift ekran desteÄini nasıl saÄlayabiliriz? . İki tane > > monitör kullanmak istediÄimizde tasma dan girip çevre birimleri > > görüntüyü tıkladıÄımızda menü inaktif gösteriyor. Aynı > > Åekil Kubuntu > da > > görüntü ayarlarından yönetici olarak girdiÄimizde çift ekran > kutucuÄunu > > iÅaretleyip aktif hale getirebiliyorum. Pardus ta kdesu tasma yazıp > > çevre birimleri-görüntü yü tıkladıÄımda tasma kendiliÄinden > kapanıyor. > > Yardımlarınız için teÅekkürler. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari >
-- TCDD 3.Bölge MüdürlüÄü TaÅınmaz Mallar MüdürlüÄü Harita Mühendisi (232) 464 31 31/4458-4388 -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/2a8e4535/attachment.htm
