On Fri, 1 Dec 2006 21:01:11 +0200
Ýhsan Haluk AKIN <ihsan.akin at gmail.com> wrote:

> Sanýrým o kýsým daha sonra aktive edilecek (kodlanacak)
> 
> Ekran kartýn nedir?
> 
> /etc/x11/xorg.conf ile oynayarak (örneklere bakarak)
> çift ekran desteðine bakabilirsin.
> Ancak intel 915'ler bir kaç ay önce çalýþmýyordu.
> Þu anki durum nedir bilmiyorum.

 Bir hafta kadar önce bir i915 dizüstü bilgisayara harici monitor
taktýk. Sadece fn tuþuyla harici görüntüyü çalýþtýrmamýz yetti.
Marka/modele göre sorunlar olabilir (ekrana oturmama gibi) ama bu
kullanýlan aygýta ve harici monitor/projektor vs. ye baðlý olduðu için
duruma göre ince ayar yapýlýp aþýlabilir.


-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap