On Fri, 1 Dec 2006 21:01:11 +0200 Ýhsan Haluk AKIN <ihsan.akin at gmail.com> wrote:
> Sanýrým o kýsým daha sonra aktive edilecek (kodlanacak) > > Ekran kartýn nedir? > > /etc/x11/xorg.conf ile oynayarak (örneklere bakarak) > çift ekran desteðine bakabilirsin. > Ancak intel 915'ler bir kaç ay önce çalýþmýyordu. > Þu anki durum nedir bilmiyorum. Bir hafta kadar önce bir i915 dizüstü bilgisayara harici monitor taktýk. Sadece fn tuþuyla harici görüntüyü çalýþtýrmamýz yetti. Marka/modele göre sorunlar olabilir (ekrana oturmama gibi) ama bu kullanýlan aygýta ve harici monitor/projektor vs. ye baðlý olduðu için duruma göre ince ayar yapýlýp aþýlabilir. -- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens
