Merhaba, arkadaþlar benim masa üstü bilgisayarýmda onboard ekran kartý mevcut, 
zaten 64`lük bu karttan çok beklentim yok. Geçen Kaffeine ile bir VCD 
oynatmýþtým, fakat görüntüm zaman zaman takýlýyordu. Karttan kaynaklanabilir 
diye tam ekran görüntüden vazgeçtim(kücük pencerede daha iyi performans elde 
ettim, ama yinede yeterli deðildi).
Ayný makinede bir WindowsXP yüklü, ve ayný VCD kesinlikle takýlmadan PowerDVD 
isimli yazýlýmdan tarafýndan çalýþtýrýldý.
Buna dayanarak iki iþletim sistemlerini *.avi ve *.mpeg dosyalarýný oynatarak 
denedim, ayný sonuç ( yani Pardusta hala pencere boyutuna göre daha fazla 
vede daha az gorüntü donukluðu vardý)
Yüklü Pardusumun 1.0 (ÝSO - 13 kasým 2007 tarihli  ), özellikle video 
ayarlarýný hiç deðiþtirmedim, tabiri caizse hiç kurcalamadým.

Sizce bu durumda gerekli ayarlarý mý yapmalýyým? Yada yinede ekran kartýmýn 
uyumluluðuyla ilgili bir durum mu?

P.S. 
- via çipsetli bir anakart kullanýyorum, (Biostar P4 M800 - M7A - version 7.0)
- daha önce belirttiðim gibi 64Mb bir onboard ekran kartim var.
- 512 ram
- ve 17 inç Philips monitör de konfigurasyonuma dahil.

Cevap