Þu anda 1.0 mý kullanýyorsunuz? Bence update etmenin zamaný gelmiþ. RC1 sürümünü deneyebilirsiniz.
02.12.2006 tarihinde Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> yazmýþ: > > Merhaba, arkadaþlar benim masa üstü bilgisayarýmda onboard ekran kartý > mevcut, > zaten 64`lük bu karttan çok beklentim yok. Geçen Kaffeine ile bir VCD > oynatmýþtým, fakat görüntüm zaman zaman takýlýyordu. Karttan > kaynaklanabilir > diye tam ekran görüntüden vazgeçtim(kücük pencerede daha iyi performans > elde > ettim, ama yinede yeterli deðildi). > Ayný makinede bir WindowsXP yüklü, ve ayný VCD kesinlikle takýlmadan > PowerDVD > isimli yazýlýmdan tarafýndan çalýþtýrýldý. > Buna dayanarak iki iþletim sistemlerini *.avi ve *.mpeg dosyalarýný > oynatarak > denedim, ayný sonuç ( yani Pardusta hala pencere boyutuna göre daha fazla > vede daha az gorüntü donukluðu vardý) > Yüklü Pardusumun 1.0 (ÝSO - 13 kasým 2007 tarihli ), özellikle video > ayarlarýný hiç deðiþtirmedim, tabiri caizse hiç kurcalamadým. > > Sizce bu durumda gerekli ayarlarý mý yapmalýyým? Yada yinede ekran > kartýmýn > uyumluluðuyla ilgili bir durum mu? > > P.S. > - via çipsetli bir anakart kullanýyorum, (Biostar P4 M800 - M7A - version > 7.0) > - daha önce belirttiðim gibi 64Mb bir onboard ekran kartim var. > - 512 ram > - ve 17 inç Philips monitör de konfigurasyonuma dahil. > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/365049b4/attachment.htm
