Þu anda 1.0 mý kullanýyorsunuz? Bence update etmenin zamaný gelmiþ. RC1
sürümünü deneyebilirsiniz.

02.12.2006 tarihinde Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> yazmýþ:
>
> Merhaba, arkadaþlar benim masa üstü bilgisayarýmda onboard ekran kartý
> mevcut,
> zaten 64`lük bu karttan çok beklentim yok. Geçen Kaffeine ile bir VCD
> oynatmýþtým, fakat görüntüm zaman zaman takýlýyordu. Karttan
> kaynaklanabilir
> diye tam ekran görüntüden vazgeçtim(kücük pencerede daha iyi performans
> elde
> ettim, ama yinede yeterli deðildi).
> Ayný makinede bir WindowsXP yüklü, ve ayný VCD kesinlikle takýlmadan
> PowerDVD
> isimli yazýlýmdan tarafýndan çalýþtýrýldý.
> Buna dayanarak iki iþletim sistemlerini *.avi ve *.mpeg dosyalarýný
> oynatarak
> denedim, ayný sonuç ( yani Pardusta hala pencere boyutuna göre daha fazla
> vede daha az gorüntü donukluðu vardý)
> Yüklü Pardusumun 1.0 (ÝSO - 13 kasým 2007 tarihli  ), özellikle video
> ayarlarýný hiç deðiþtirmedim, tabiri caizse hiç kurcalamadým.
>
> Sizce bu durumda gerekli ayarlarý mý yapmalýyým? Yada yinede ekran
> kartýmýn
> uyumluluðuyla ilgili bir durum mu?
>
> P.S.
> - via çipsetli bir anakart kullanýyorum, (Biostar P4 M800 - M7A - version
> 7.0)
> - daha önce belirttiðim gibi 64Mb bir onboard ekran kartim var.
> - 512 ram
> - ve 17 inç Philips monitör de konfigurasyonuma dahil.
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/365049b4/attachment.htm
 

Cevap