1.0'dan üst sürümlere pisi ile güncelleme mümkün degil. Su an üst sürüm
olarak 1.1 var ve RC yani kararli sürüm öncesi sürüm. Oldukca kararli, ancak
problem cikmaz diye birsey yok, bayagi bir ceviri eksigi var (burda bayagi
göreceli birsey, aslinda cok dikkatli bakmazsaniz genelde türkce hersey) ve
genel olarak paketlerde düzgün calisiyor. Birkac pakette, programda,
sürücüde vs. problem olabilir ama genelde hayati seyler degiller. RC sürüm
kurdugunuzda kararli sürüm ciktiginda pisi ile güncelleme yaparak kararli
sürüme sahip olabilirsiniz.

Selim

04.12.2006 tarihinde Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> yazmýþ:
>
> Pazar 3 Aralýk 2006 01:42 tarihinde, Eren Türkay þunlarý yazmýþtý:
> > Þu anda 1.0 mý kullanýyorsunuz? Bence update etmenin zamaný gelmiþ. RC1
> > sürümünü deneyebilirsiniz.
> Þuan 1.0 kullanýyorum, stable olmasý benim için çok önemli.
>
> Stable bir üst sürüm varmý?  Vede þuan en oturmuþ bir üst sürümün
> hata/sorun
> çýkarma açýsýndan ne düþünüyorsunuz, önerirmisiniz?
>
> Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu?
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/a7e6d10f/attachment.htm
 

Cevap