Merhaba,

04 Ara 2006 Pts 19:24 tarihinde, Nariman Huseynov þunlarý yazmýþtý: 
> Þuan 1.0 kullanýyorum, stable olmasý benim için çok önemli.
...
> Stable bir üst sürüm varmý?  Vede þuan en oturmuþ bir üst sürümün
> hata/sorun çýkarma açýsýndan ne düþünüyorsunuz, önerirmisiniz?
...
> Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu?
RC1 oldukça kararlý bir yapýya sahip, dahasý 1.0'ýn pisi-kga'sýnda yaþandýðý 
görülen sorunlarýn çözümü sayesinde olasý sorunlarý daha kolay aþarsýnýz...

-- 
Koray Löker
/// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr ///
-------------- sonraki bölüm --------------
Yazý olmayan bir eklenti temizlendi...
Ýsim: kullanýlamýyor
Tür: application/pgp-signature
Boyut: 189 bayt
Taným: kullanýlamýyor
Url: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/60f75a1b/attachment.pgp
 

Cevap