Merhaba, 04 Ara 2006 Pts 19:24 tarihinde, Nariman Huseynov þunlarý yazmýþtý: > Þuan 1.0 kullanýyorum, stable olmasý benim için çok önemli. ... > Stable bir üst sürüm varmý? Vede þuan en oturmuþ bir üst sürümün > hata/sorun çýkarma açýsýndan ne düþünüyorsunuz, önerirmisiniz? ... > Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu? RC1 oldukça kararlý bir yapýya sahip, dahasý 1.0'ýn pisi-kga'sýnda yaþandýðý görülen sorunlarýn çözümü sayesinde olasý sorunlarý daha kolay aþarsýnýz...
-- Koray Löker /// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /// -------------- sonraki bölüm -------------- Yazý olmayan bir eklenti temizlendi... Ýsim: kullanýlamýyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Taným: kullanýlamýyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/60f75a1b/attachment.pgp
