Pazar 3 Aralýk 2006 01:42 tarihinde, Eren Türkay þunlarý yazmýþtý: > Þu anda 1.0 mý kullanýyorsunuz? Bence update etmenin zamaný gelmiþ. RC1 > sürümünü deneyebilirsiniz. Þuan 1.0 kullanýyorum, stable olmasý benim için çok önemli.
Stable bir üst sürüm varmý? Vede þuan en oturmuþ bir üst sürümün hata/sorun çýkarma açýsýndan ne düþünüyorsunuz, önerirmisiniz? Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu?
