Pazar 3 Aralýk 2006 01:42 tarihinde, Eren Türkay þunlarý yazmýþtý: 
> Þu anda 1.0 mý kullanýyorsunuz? Bence update etmenin zamaný gelmiþ. RC1
> sürümünü deneyebilirsiniz.
Þuan 1.0 kullanýyorum, stable olmasý benim için çok önemli.

Stable bir üst sürüm varmý?  Vede þuan en oturmuþ bir üst sürümün hata/sorun 
çýkarma açýsýndan ne düþünüyorsunuz, önerirmisiniz?

Güncelleme için pisi-kga ile sistemi güncelle komutu yeterli olurmu?

Cevap