Ibu Rezki yth,

Terimakasih banyak atas nasihat ibu pada kita, ini betul betul menyentuh batin
(saya)... harapannya .... ibu jangan bosan bosan memberi nasihat dan jalan
keluar bagi kita (PPI)yang selalu ditimpa stresss berat. Maafkan kami ibu Rezki
kalau ada kata kata dan perbuatan kami yang tidak berkenan.

Wassalam

Yulheri Abas

Kirim email ke