In noaptea de 8 spre 9 decembrie se implinesc 4 ani de la infiintarea listei :)

Ea a fost infiintata tot intre 2 tururi de scrutin, din cauza ca Internetul, pe
acea vreme, zbarnaia de frustrare (poate va amintiti ca aveam de ales intre
Vadim si Iliescu). Practic, ideea mi-a venit pentru ca mi-am dat seama ca il
tocam marunt la cap pe un prieten (acum moderator ;).

Lista a atins intr-un timp record peste 100 persoane iar dezbaterile au fost
foarte frumoase. Va recomand sa consultati arhiva primului an :)

In prezent, pe lista sunt inscrise 413 persoane "active" si inca 136 "bounced".

Numarul cel mai mic de mesaje pe lista a fost in ianuarie 2001 (114) cand -
poate va amintiti aceia mai vechi ;) m-am dus pe munte sa "protestez in sacul
de dormit" ;)))
De atunci, datorita SI "educatiei" primite pe lista, protestele mele (si nu
doar ale mele) au devenit si mai "active" - nu e prima data cand spun ca, fara
timpul petrecut pe lista, nu m-as fi descurcat la Rosia Montana. Trebuie
specificat ca unii membri ai grupului m-au ajutat in cel mai concret mod.

Numarul cel mai mare de mesaje (1087) a fost in mai 2001 (cand s-au contrazis
Sorin Cheval si Dl. Branea, pe teme de "toleranta si rasism". CULMEA! amadoi
promoveaza, de fapt, toleranta - dar intr-un mod cammmmm.... intolerant, ca sa
zic asha.... cred ca daca se intalneau, ar fi fost in stare sa se ia si la
bataie ;)))

De-a lungul timpului, temele discutate au fost dintre cele mai diverse: de la
razboiul din Kosovo si Iraq pana la cainii strazii, protectia consumatorului
sau vanatoare.... la un moment dat, cineva bombanea, chiar, referitor la
ClubRomantic si niste personaje de pe-acolo ;)
Site-ul s-a "imbogatit" si el, intre timp, nu atat cu fotografii cat cu links
carte site-uri interesante si chiar cu diverse materiale. Chiar va recomand sa
intrati pe el :)

Acum, suntem din nou intre 2 tururi ale alegerilor - dar se pare ca lista a
devenit mai "linistita" - sincera sa fiu, m-as fi asteptat la mai mult scandal,
zilele astea ;)

Dintre persoanele de pe lista, cred ca Dl. Bjola a contribuit cel mai mult la
"educatia" mea "protestatara" - m-a invatat sa nu-mi fie teama de cuvinte si sa
sesizez manipularile ;)

In "real space" cred ca Octav este cel care m-a ajutat cel mai mult, nu sunt
foarte sigura dar asta este parerea mea. Cred ca prin 2001 - 2002 a facut si
Iulian multe pentru mine (cand spun "pentru mine" ma refer la activitati legate
de lista).

Contributia probabil cea mai bizara la lista a fost a D-lui Branea - n-as putea
s-o definesc dar stim cu totii ca Dl. Branea e greu de incadrat ;)). Sper sa ne
ramana alaturi, chiar daca va zbura spre zari mai indepartate :)
===================

Si uite-asa, se face ca marti ar trebui sa sarbatorim cei 4 ani de existenta
"impreuna", ani in care cred ca multi dintre noi s-au educat.
Din pacate, e putin probabil ca voi putea sa fiu cu voi - dar, daca reusesc sa
ajung in Bucu, cel mai probabil e ca voi merge la Grande Maguy (unde a fost
prima "intalnire a listei"), pe la ora 18,30.
Poate, daca eu nu ajung, reusiti sa mergeti acolo si fara mine ;). Sau, poate,
reuseste careva din voi sa organizeze altceva, in alta parte.
Daca nu, poate reusim sa facem in ianuarie intalnirea "traditionala" de x ani
si-o luna ;))

Faptul ca am mentionat cateva nume pe-aici, sper ca nu v-a facut sa credeti ca
le dau doar lor importanta. Mai sunt destule persoane (pe unele probabil le
cunoasteti) care au ajutat ba cu un sfat, ba cu o informatie, ba cu un ziarist
trimis (de exemplu Dl. Toniuc ;).
Iar anul acesta, in special, o persoana de pe-aici a produs (indirect si,
uneori, chiar fara sa stie) oar'ceva schimbari.

Eu vreau sa va multumesc tuturor, si sa va spun:

La multi ani (si putine motive) de protestat!
Si nu uitati:

TRAIASCA FRUSTRATII!!! :)

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM