--- Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Eu as pune problema si uman...
> Mai...daca omori 40 000 sau
> 140 000 tot criminal de
> chemi...

daca tot o pui problema uman, atuncea
incearca sa fi impartial, pune si
problema celor 1 milion de romani
basarabeni si bucovineni disparuti,
plus a celor 1 milion de romani morti
in conflagratie.

Pe aia cine i-a omorat?

Dar pe cei 40000 de talmudici
morti, cine i-a omorat? Armata romana
sau tifosul?

> Stam si ne cramponam de "puritatea" noastra in
> istorie...Nu am atacat pe nimeni, nu am omorat pe
> nimeni, nu am facut nimic rau...
>
> De acord, suntem un popor de ingeri!!!!!
>
> Sa fim echilibrati si sa recunoastem ca am gresit...

In primul rand ca in 1946, pentru vina de care faci
caz, Romania a platit. Elitele au fost arestate si
lichidate, iar poporul roman a fost acuzat, invinuit
si pedepsit.

Totodata, cum poti acuza un popor de analfabeti care traia in sate,
care traia in mizerie, cu lut in loc de podea, in camarutze
mici ca abia te puteai misca, fara lumina in casa decat opaitul
(ma refer la 80% din populatia Romaniei) si care era condus
de o elita, mai putin de 1% din populatia totala a Romaniei,
care nici macar nu era etnic romaneasca?

Matale sau nu esti roman sau habar nu ai ce inseamna Romania?

Unde traiesti?

Give the gift of life to a sick child.