VISEZI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pai se cere 20 mil shpaga pt Solenza se asteapta intre 3-6 luni pt un Logan
iar tu chiar crezi ca din cele 15 Dacii/jud et mai ai vreo sansa sa iei tu
una ??????????
Io am depus banii in Dec 2004,iar in Ian 2005 deja se terminase cota de
rable a dealerului ..........
In Romania din pacate legiuitorii isi aproba legi si ordonante de-i
favorizeaza......Cheltuieli si pensii parlamentare,autostrazi ,privatizari
etc ..........................
Daca tot e sa scapam de rable,nu inteleg de ce s-a oferit o suma asa de
mare(peste $1100 US ),in conditiile in care la tirgurile de masini,o Dacie
de peste 12 ani costa cam $200 - 600 daca are ITP pt inca 1-2 ani...........
Si de ce s-a stabilit o cota a rablelor?

Iar proteste............

Este anunt mare in ziar despre organizarea unei licitatii la spitalul
judetean pt. achizitionare de ceapa si morcov,iar la numarul de contact
raspunde portarul............care nu stie nici un detaliu.............
Dupa mai multe incercari ,am reusit a sta de vorba cu directorul de
aprovizionari,insa D-lui  doreste a lucra doar cu firme.....
Pai morcovul si ceapa cresc in birouri?
Iar bunica mea,vaduva de razboi,cu 5ha de pamint de cultivat nu poate vinde
la spital 2t de morcov si 8t de ceapa,tre` sa cultive porumb????????????
Sau sa vinda pe nimic la o firma,care sa vinda spitalului pe urma?
Sau sa platim unui importator arab banii contribuabililor,in timp ce taranii
nostri cultiva capsuni in Spania??????????

 Io m-am saturat sa tot protestez................

A politician is a fellow who will lay down your life for his country.

Alex M.