Serios...trebuie facut ceea ce propui tu. Nu se poate ca Statul roman (adica
noi, contribuabilii) sa plateasca despagubiri imense pt trei cetateni romani
care au plecat acolo pe proprie raspundere... Este treaba lor si a
angajatorilor lor, dar nu a Statului.

Cat despre "protestul" prezentat pe forum....Sa le fie rusine tuturor acelora
care vor face maine galagie pentru nimic altceva decat umilirea Romaniei. Si
asa suntem ca vai de capul nostru, nici demnitate sa nu mai avem?
S-ar putea cere despagubiri si de la acesti protestatari, pt ca ei, daca
reusesc, fac inutila toata investitia materiala si uman din Iraq...adica tot
banii nostri.

Oricum, toate argumentele lor scartaie...

Bogdan

valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Fiindca dupa toate indiciile numai suma care fi de plata ar duce in faliment
si PrimaTV si Romania Libera. Oricum insa, pentru daune morale ar merita
bagati in solidar si toti cei vor fi atat de imbecili si nevertebrati incat
sa-si puna steagul alb al capitularii in geam. Acest gest de dobitoci
capitularzi o sa devina rasul lumii-ntregi cu viteza cu care eu o sa apas pe
butonul SEND in cateva secunde!