"Sunt 11 lucruri spurcate - urina, excrementele, sperma, oasele, sangele,
ciinele, porcul, barbatul si femeia ne-musulmani si treimea.” Alte citate
vorbesc despre Raiul pe care il castiga sigur cei care lupta si mor in Jidhad...

Si...functionati pe lampi? Inseamna ca sunteti un model invechit...poate de
asta mesajele dumneavoastra seamana cu manualele de istorie din alte "iepoci"
in care se lupta pentru pace si prietenie cu regimurile tovarasesti din Iraq,
Iran, etc.

Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Nu mai exista un razboi rece pentru ca nu are cine sa il
poarte...Stii ca il poarta cineva? Cine?

> "Merci" ca m-ai luat peste picior la chestia cu omoratul...de ce
> crezi ca au intrat arabii aia cu avioanele in WTC si Pentagon?
> Asa...de nervi ca nu au la ei in Kabul cladiri asa de frumoase? Apoi
> stii ce inseamna Jidhad, termen muult invocat de adversarii nostri
> arabi? Stii ca Jidhadul se poarta impotriva "necredinciosilor" care
> trebuiesc convertiti sau exterminati potrivit Coranului? Stii cine
> sunt acesti "necredinciosi"?

auzi, mai, teolog de ferentari! ia pune mana pe coran, scuipa intre
deste, si citeste-ne si noua versetele alea in care scrie ca
necredinciosii trebe s-o ia in goarna, si mai repede ca-s obosit si-mi
fileaza lampile :-) da' si asa, cu juma de neuron, tot iti arat ca
habar na-i ce citesti cu textu' in fatza :-))))))

hai, te mai fac si la runda asta si apoi te las sa te culci ca esti
fleasca deja :-)))

toate cele bune,
Radu Iliescu

Give the gift of life to a sick child.