Citez mesajul lui Marius de pe un alt forum, mesaj inteligent:
Inca din vremuri indepartate , spune istoria, mii si mii de crestini au fost la
inceput convertiti, apoi, conform dictatelor religioase rigide islamice,
fortati sa sufere mutilarea sexuala a preputului sau a clitorisului (cu cutitul
de bucatarie sau cu lama de ras) pentru a-i islamiza conform standardelor
musulmane; apoi inrobiti capeteniei lor musulmane.!
Nu de mult, Times au relatat despre musulmanii din Indonezia care forteaza
crestinii din toate denominatiunile sa se converteasca la islam sau daca nu
risca sa fie injunghiati.!
Toate aceastea denota o trista mostenire islamica a uciderii, terorii,
minciunii si spalarii creierului pentru a-si duce mai departe cauza de
convertire si subjugare globala … ceea ce ei numesc “lupta personala” ..sau.
,,jihadul''
Iata inca cateva aspecte care contrazic religia pacii:
In Algeria-lupta apriga dintre fundamentalisti islamici si fortele
guvernamentale;
In Nigeria-razboi civil al musulmanilor impotriva crestinilor;
.Kenya- partidul islamic a declarat “razboi “sfant” guvernului;
.Turcia -guvernul musulman este pus in incurcatura de catre partidul islamic
Refah;
.Sudan-razboi civilb intre musulmanii din nord si crestinii din sud;
.razboiul dintre musulmanii din Eritrea si crestinii din Etiopia;
.Rezultatul luptei dintre musulmanii azerbaigieni si crestinii armeni a fost de
zeci de mii de victime.
.Armenia a fost micsorata de catre musulmani prin castigarea si retrocedarea
teritoriului;
.distrugerea a 107 biserici si manastiri, atat antice cat si moderne apartinand
Serbiei, au ca autori aceeasi musulmani ;
.Republicile musulmane Cecenia, Daghestan, Turkmenistan, Tadjikistan si
Uzbekistan au aprins insurectia impotriva regimului ortodox rus, iar pana in
2050 Rusia va fi fortata de catre invadatorii islamici sa se retraga din Asia
Centrala;
.Indonezienii musulmani au declansat un razboi violent impotriva crestinilor.
. Malaiezia este o bomba gata sa explodeze intre musulmani si minoritatile
chineze si indiene , deci nu doar impotriva crestinitatii!
. Hindusii din India au avut de a face cu “sabia islamului” si au fost chiar
arsi de vii pentru ca au refuzat acceptarea islamului.
Daca mai aveti rabdare eu inca mai pot enumera lol
Din nefericire multi nu sunt avertizati de filozofia ucigasa a islamului, sau
ei o gasesc prea monstruoasa pentru a putea fi crezuta. Aceasta este asa-zisa
religie a pacii la care multi se feresc sa ia atitudine.
Ministrul apararii francez a declarat ca nu trebuie declansat un razboi
impotriva islamului, ci impotriva atentatorilor. Dar jihadul lor pe ce se
bazeaza, nu pe islam? De ce se feresc oamenii politici sa critice islamul? De
ce Bush spune ca se duce o lupta impotriva celor ce au pervertit islamul si nu
impotriva islamului? Nu islamul i-a pervertit in criminali?
Este islamul o religie a pacii atunci cind ei lupta impotriva
guvernului, cum am vazut mai sus, ducand la anarhie, razboi si foamete? Este
islamul o religie a pacii atunci cind ucide si terorizeaza populatia care nu le
impartaseste crezurile ?
este islamul o religie a pacii atunci cand fanii (fanatizati) devin luptatori
kamikaze?

Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
"Sunt 11 lucruri spurcate - urina, excrementele, sperma, oasele, sangele,
ciinele, porcul, barbatul si femeia ne-musulmani si treimea.” Alte citate
vorbesc despre Raiul pe care il castiga sigur cei care lupta si mor in Jidhad...

Si...functionati pe lampi? Inseamna ca sunteti un model invechit...poate de
asta mesajele dumneavoastra seamana cu manualele de istorie din alte "iepoci"
in care se lupta pentru pace si prietenie cu regimurile tovarasesti din Iraq,
Iran, etc.

Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Nu mai exista un razboi rece pentru ca nu are cine sa il
poarte...Stii ca il poarta cineva? Cine?

> "Merci" ca m-ai luat peste picior la chestia cu omoratul...de ce
> crezi ca au intrat arabii aia cu avioanele in WTC si Pentagon?
> Asa...de nervi ca nu au la ei in Kabul cladiri asa de frumoase? Apoi
> stii ce inseamna Jidhad, termen muult invocat de adversarii nostri
> arabi? Stii ca Jidhadul se poarta impotriva "necredinciosilor" care
> trebuiesc convertiti sau exterminati potrivit Coranului? Stii cine
> sunt acesti "necredinciosi"?

auzi, mai, teolog de ferentari! ia pune mana pe coran, scuipa intre
deste, si citeste-ne si noua versetele alea in care scrie ca
necredinciosii trebe s-o ia in goarna, si mai repede ca-s obosit si-mi
fileaza lampile :-) da' si asa, cu juma de neuron, tot iti arat ca
habar na-i ce citesti cu textu' in fatza :-))))))

hai, te mai fac si la runda asta si apoi te las sa te culci ca esti
fleasca deja :-)))

toate cele bune,
Radu Iliescu

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM