Nu stiu cum am sarit mesajul asta; evident, toata lumea are dreptate;
asta nu inseamna ca astept minuni de la noul guvern; are putin de
stat, maxim 1,5 ani, are o sustinere slaba in parlament si printre noi
si, mai ales, are un presedinte latrator!
Asta e bine; vor face mai putine prostii...

Oricum, le urez succes si asta ar trebui sa facem cu totii!

--- In [EMAIL PROTECTED], "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Seres era un papagal pus acolo TOCMAI ca sa poata ceilalti sa-si
faca mendrele - si pt. ca sa poata spune si PC ca "participa la
guvernare".
> De altfel si Voiculescu stia ca Seres nu e bun mai de nimic, din
cauza aia i-a si bagat pe gat niste consilieri care (citez): "sa stau
cu ochii pe el sa nu faca tampenii prea mari" ;)

> Oricum, Seres a stat acolo putin (parca nici 2 ani) - pe cand
problemele din energie sunt VECHI. De altfel, daca ati urmarit cu CATA
pofta se lua Jurnalul National de Sulfina (uneori chiar numai sub
pretexte slabe) v-ati putut da seama ca era vorba in mare parte de
frecangeli in care era binishor implicata Hidroelectrica (asta in
special in povestile cu inundatiile din 2005).

> PeDistii sunt VECHI "mafioti" in MinInd. Acu', nu stiu ce sa zic:
vad ca Vosganian pune botul la toate prostiile, ma rog...

> In mare, insa, eu cred ca Puiu Paraschiv are dreptate ;)
>
> Cu toate astea SI Cristian are dreptate cand zice ca totul tine de
"naravuri personale" (ale unor persoane care se unesc in "grupuri",
desigur ;).
> "Naravuri personale" care se coaguleaza in "naravuri de grup" care
grupuri isi baga oamenii la guvernare :-pp

> Codruta
>

> From: acid_ok2003
>

> Domnule Puiu, personal va pot intelege starile sufletesti. Dar sa
stiti ca problemele cu care ne confruntam nu tin atat de mult de
culoarea politica cat de naravurile celor care alterneaza la
> guvernare. Regulile jocului raman aceleasi, se schimba doar
beneficiarii lui. Asa ca daca ii diabolizam pe unii si ii angelizam pe
altii, asta este doar semnul naivitatii noastre. De care e bine sa ne
dezbaram cat mai repede daca vrem sa ne ferim de etern ciclice deziluzii.

> Pe de alta parte am niste nelamuriri. Dvs mentionati contributia
nefasta a PDistilor in domeniul energiei. Din cate stiu, fostul MEC -
unde intra sectorul energetic - a fost condus de Seres (PC), care
tocmai face naveta la Parchet pe aceasta tema. In plus, cearta dintre
Basescu si Tariceanu s-a acutizat taman pe seama "baietilor destepti"
mosteniti de la PSD si care s-au raspandit atat pe sub poalele PNL cat
si PD, conform algoritmului. Deci nu stiu cat de mult bine va fi
de-acum incolo. Daca naravurile raman valabile, atunci veti vedea ca
"baietii destepti" se vor regrupa doar sub stindardul PNL. Sau
speratii ca hotii cu eticheta PNL sa fie mai profesionisti si mai
umani decat cei cu eticheta PSD ori PD?

> Nu e rau ca ii tineti pumnii lui Tariceanu. Sa speram ca pana la
alegeri sa nu va razganditi si sa incercati apoi sa-i plasati pumnii
respectivi in falci.

> Cu convingerea ca speranta, desi moare ultima, moare tot naiva, eu
ii doresc sperantei Dvs viata cat mai lunga si mai prospera. Sa stiti
insa un lucru: SE POATE SI MAI RAU!