Scriu mesajul asta cu gandul la Silvian Ionescu, (fostul?) Comisar-Sef al
Garzii Nationale de Mediu... si pentru ca "se aud" niste zvonuri despre
inlocuitorul lui care zvonuri, mie personal, imi fac parul maciuca!

Macar Silvian incercase sa faca un pic de ordine la SIDEX... da! chiar "acel"
SIDEX pe care PSD-istii l-au DAT (gratis) unor indieni care isi bat joc de
"mediul" din Romania - si care, pentru ca fac sute de milioane EUR profit pe an
de acolo, inca mai IAU bani de la Statul roman (eu, tu, noi toti, va amintiti?
ca platim impozite!!!)!!!
Voia (nu zic "naivul", ca numai de "naivitate" nu-l "suspectez") sa bage la
parnaie cateva persoane (inclusiv de la GNM - Galati) si sa IMPIEDICE (pe BUNA
dreptate) reinnoirea acordului de mediu pt. SIDEX !

Si mai avea in cap si unele idei bune (oricat de securist o fi fost el pe
vremuri)... asteptam cu nerabdare propunerea legislativa prin care sa le puna
in practica... ;)

NU ca mi-ar fi placut mie Silvian - dar... orisicat... cand ma gandesc la CINE
se zice ca ii va lua locul... >:((

Deci:

Pana in 92 am lucrat la o firma "de stat" pe undeva prin Apuseni. Dupa aia
mi-am luat "viata-n maini" si am plecat in "free-lance" iar cativa ani mai
tarziu am parasit (cu regret, de altfel) Apusenii (unde mi-au ramas cei mai
buni prieteni si unde ma intorc cat pot de des).

Din decembrie 89 pana in 92 la firma aia s-au schimbat vreo 4 directori. Ala de
pana-n 89 era comunist pana in maduva oaselor (nici nu s-ar fi putut altfel,
era "intreprindere strategica"). Cel care a urmat era un fraier entuziast
"meserias" (la modul "tehnic"), pe care mafiotii ramasi pe functii l-au facut
arsice in juma de an. Pe vremea lui Ceashka isi casitgase afectiunea oamenilor
pt. ca isi pusese pielea "la bataie" pt. ei, intr-o kestie cu Securitatea. MARE
"greseala" ("pe nou"! adica in atmosfera "post-revolutionara")! - probabil de
la asta i s-a si "tras" pe la jumatatea lui 90, de la securistii din "noul
val", care sapau adanc sa-si asigure viitorul :-pp ;)

Urmatorii erau genul despre care ziceam inmarmurita: "Doamne! dar CUM au putut
sa puna un director ASA prost??????"
(Erau fosti "colegi" de-ai mei de lucru, ii cunosteam de peste 10 ani si stiam
ce le poate "pielea" ;)

Dupa ce am plecat, directorii au continuat sa se schimbe, cam unul la juma de
an. De fiecare data ramaneam cu gura la fel de cascata, comentand cu prietenii
mei ramasi acolo: "Doamne! CUM l-au putut gasi pe asta? Oricum, e ultimul, nu?
Mai prost decat atata NU SE POATE!!!"

Cadeam cu totii de acord ca "mai prost decat atata nu se poate".
De fiecare data se dovedea ca "se poate" :)))))

Ma rog! firma acum aproape ca nu mai exista. De vreo 8 ani s-a gasit si
"ultimul prost", n-au mai schimbat directorul :-p
E drept ca nici angajati nu prea mai sunt... :)))

Cam asa si cu guvernul asta. Oare or sa mai POATA gasi altii, dupa acestia? ;))

Acu', la drept vorbind, toata lumea care ma cunoaste stie ca de vreun an
incoace am devenit din ce in ce mai ostila PD-ului in general si lui Basescu in
special (nu mai repet motivele).

Cu toate astea, ma gandesc (stiti bancu' cu optimistu' si pesimistu', nu? ;) ca
lucrurile par sa mearga inspre bine: PD-ul in "opozitie" va fi cu ochii pe
ministrii astia ca pe butelie... adica nu, ca butelia ti-o doresti... sa
zicem... ca pe tipul care se uita chiondorash la poseta ta, in autobuzul plin ;)

Trecand peste faptul ca vom pierde fonduri europene la greu, perioada care va
urma va fi foarte amuzanta, pt. ca oricare din ministrii astia sunt FOARTE
"atacabili"... ceea ce, poate, ii va mai impiedica sa faca macar 50 % din
prostiile pe care le-ar face altfel ;)

In plus, dat fiind ca am o gramada de amici prin presa, nu pot decat sa ma
bucur pentru ei, pt. ca nu vor mai trebui sa faca mari eforturi ca sa gaseasca
subiecte "fierbinti"... asta inseamna pentru ei mai multi bani - si pentru
mine, mai multe invitatii pe la beri >:)

Asa ca de acum ostilitatea fatza de PD mi s-a mai dus... poate va veni la rand
(pt."ostilitatea mea") PNL... sau poate nu? ;)

Noaaaa... cam ASA cu "guvernul" asta... ideea mi-a mai venit SI din cauza ca am
vazut rezultatele de la sondajul de opinie de pe site de la Ziarul Financiar de
saptamana asta (coloana din dreapta)... imi place din ce in ce mai mult ZF
(http://www.sfin.ro/index.php) dar rezultatul sondajului e "dramatic" de
realist (parerea mea ;)

IA uitati-va, numa' cu ATENTIE la optiunile de acolo - pana la ULTIMA ;)

CE ziceti? Am dreptate?
Au dreptate aceia care au votat pe site la ZF? ;)

www.arin.ro

www.arin.ro