Zau mai dick_cutule, tu esti prost sau doar te faci?   Eu nu dau bani pe
panouri solare, eu le fac. Si termice si fotovoltaice.   Noroc ca oricit
ai fi de turbat poti sa ma musti doar de tocul de la pantof. Te dai
dulau, esti un cutu_dick, mic libric, corcitura de bidon cu pechinez.
Sigur ca si tu ai sa beneficiezi de program, si asta este bine. O data
ca se respecta regulile absolut democratice cu care eu sint de acord si
pe care tu cu drepta ta cea noua le constesti. Ai sa beneficiezi
inclusiv din taxele mele ca sa nu mai vorbim de taxele tale! Pentru ca
progremul nu face deosebirea dintre pomanagii si oameni sarmani nici
macar daca sint saraci cu duhul!   Iar daca nici in conditiile de
subventionare 90% nu esti in stare sa iti iei eoliana, inseamna ca ai
mari probleme cu cei 10%.     Care era numele tau inainte de maritis?
Dicu sau Sava?
DC? T   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Uite cum venim acasa si recunoasteti ca am dreptate.
> Da, MAESTRE, eu am avut bani si mi-am cumparat panourile solare, MARIA
TA
> [...]
degeaba si
> DULAII care isi fac treaba !
> Adica ai urlat ca un catel turbat, ca sa imi fac eu treaba, cu banii
din
> TAXELE MATALE.
> Nu este tarea faza ca muncesti ca sa imi platesti mie panourile
fotovoltaice
> ?
> Te rog eu frumos sa nu iti bagi ghiara in gat ca pitigoiul, ca mai am
nevoie
> de dumneata.
> Din ce ai sa muncesti la anul, imi iau si eoliana. :)))))))

Si

Hotararea

Ron sa

l-am