In Romania nu o sa creasca populatia, din simplul motiv ca o mare parte din cei
care au sanse de reproducere sunt la munca in strainatate. Iar descoperirile de
lungire a vietii pune-le in balanta cu cancerul care deja face ravagii si
bolile
care nu o sa poata fi tratate din lipsa de bani.

Iar pentru Gabriel ecosistemul cu resurse "limitate" .... hai sa fim seriosi...
Abia daca am zgariat suprafata pamantului cautand resurse. Pacat ca nu o sa fim
pe aici cand omenirea o sa invete sa aduca asteroizii plutind la sol sau o sa
transporte materiale prin galaxie. Uite-te in Chile unde se chinuie de cateva
luni oamenii sa scoata dintr-o gropita niste muncitori. Clar nu stii scara
planetei, ti se pare ca toate resursele sunt cele de la Metro si totul se
rezuma
la apartamentul tau.

Ah ca nu gasesti aurul sub pragul casei si nu curge petrol din cer e adevarat,
dar nu inseamna ca nu mai exista:)

Indiferent ca oamenii sunt milioane sau miliarde, este acelasi sistem prost si
nefunctional din cauza ghici cui. Chiar daca ar exista 10 oameni pe planeta,
tot
si-ar da in cap pentru diverse motive.

Iar in legatura cu consumul. Nu consumul nefolositor sta la baza economiei
sanatoase. Daca lumea nu si-ar cumpara mancare sa se strice prin frigider, unii
si-ar inchide firmele si s-ar orienta catre alte zone in care nu prea se mai
gasesc muncitori fiind mai "grele". Economia sanatoasa este atunci cand tot ce
necesarul de munca este ocupat si nimeni nu freaca menta, in rest se balanseaza
automat totul.

Gushterul